aku mesti buat yg terBAIK!demi masa dpan aku ..yg ENtaH kE maNA..huhu..
tapi kan aku x hade semangat larh mao study..huwaaaaaaaaaa......:'(..
walaupon bidang yg aku kecapi ni bukan bidang yg aku minat..tp aku kna buat sedaya upaya..
kalau x sape nk BAYO duit si PTPTN tu..hengkao kew.?huhu..terpaksa lah aku BErsenGkaNg mAte untuk STUDY SMART..BUt notStduY HArD.heheh..
loVE yeah!kudesso.?hehe..CHaYo0o..!
