disebabkan aku terlanjur
aku x sgka aku sggup menyakitkan aty si A krana kata2 yg aku lemparkan semalam dlm chat box..huhu..dia mcm marah..aku dpt rsa tp dia SMILE ja..hmm..aku x brmksd nk wt dia skit aty..dia mrh2..smpai aku rsa cm nk dmam..agagaggaaga..aku kurung kn diri aku ibaratkan seorg banduan..yg selalu aku buat..dgn rmbut serabai..cm org gila..tp aku ttp x puas aty..nk kna CALL nih.!haha..aku dah mintak maaf taw..tp dia syum ja..huhu..aku ckp dgn niat gurauan..bkn btol2..aku xska org mrh ku..
"achikgeziroMaafkaNaKu.."
No comments:
Post a Comment